Дослідження


Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках.
Веб-квест дає можливість учням ефективно використовувати інформацію, яку вони знаходять у мережі.
Веб-квест - це технологія орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.
Завдяки конструктивному підходу до навчання, учні не лише добирають і упорядковують інформацію, отриману з Інтернету, а також скеровують свою діяльність на поставлене перед ними завдання. Це технологія, яка дозволяє працювати в групах (від трьох до п’яти чоловік), розвиває конкурентність і лідерські якості.
Веб-квест містить такі основні елементи:
  • вступ, у якому обов’язково вказуються терміни проведення роботи і надається вихідна ситуація або завдання;
  • посилання на ресурси мережі, у яких міститься необхідний для веб-квесту матеріал: електронні адреси, тематичні форуми, книги або методичні посібники з бібліотечних фондів;
  • поетапний опис процесу виконання завдання з поясненням принципів обробки інформації, додатковими супровідними питаннями, причинно-наслідковими схемами, таблицями, діаграмами, графіками та ін.;
  • висновки, які мають містити приклад оформлення результатів виконання завдання або їх презентації, шляхи подальшої самостійної роботи із зазначеної теми і галузі практичного застосування отриманих результатів і навичок.
Людина проявляє інтерес до многогранників протягом усього свого свідомого діяльності - від дворічної дитини, що грає дерев'яними кубиками, до зрілого математика. Особливий інтерес до багатокутників і многогранників пов'язаний з красою і досконалістю форми. Вони досить часто зустрічаються в природі. Досить згадати форму сніжинок, граней кристалів. Поняття многогранника є одним із центральних у курсі стереометрії. Многогранники цікаві й самі по собі. Вони мають цікаві форми. Форми многогранників знаходять широке застосування в конструюванні складних і красивих многогранних поверхонь, які використовуються в дійсних архітектурних проектах. Йде це з глибокої давнини. Силуети кам'яних церков і соборів, як правило, вписуються у форму піраміди. Тільки невідступно слідуючи законам геометрії, архітектори давнини могли створити свої шедеври. Не випадково кажуть, що піраміда Хеопса - німий трактат з геометрії, а грецька архітектура - зовнішнє вираження геометрії Евкліда.

Комментариев нет:

Отправить комментарий